Book Haul #2 (Aprilie)

joi, 30 aprilie 2015

| | |
Luna asta, biblioteca mea nu a primit prea mulți chiriași. Părinții mei încă se află în șoc posttraumatic după achizițiile de luna trecută, așa că nu prea mi-au fost alocate fonduri culturale, dacă le pot spune așa. Deci probabil ar trebui să încep să prezint cele câteva volume.




Asta e din Seria „Cărți pe care continui să le cumpăr, deși nu știu germană”. Nici după aproape 6 ani de când am descoperit pentru prima dată această limbă, nu am reușit să trec de veșnicele cuvinte formate din maxim 7 litere. Și știm cu toți că adevărata provocare a acestei limbi constă tocmai în memorarea acelor cuvinte „kilometrice” ce depășesc cu ușurință rândul unui caiet A4. Încă am speranță. Poate într-o zi voi reuși să țin minte „Rindfleischetikettierungsueberwachungsaufgabenuebertragungsgesetz”, ci să nu-l caut într-un dicționar. Da, da... Mai ușor ar fi să fac față unei invazii de zombi.



Am căutat cartea asta foarte mult timp. Primul volum l-am citit pe la începutul lui ianuarie și am fost oarecum dezamăgită de faptul că seria în cauză nu prea se găsește în librării. Și cum o iubesc pe Cassandra, dar și această lumea pe care o aduce la lumină, m-am zbătut să aduc „Prințul mecanic” în biblioteca mea.



În primul rând trebuie să mărturisesc că am încălcat „Regula de aur” și anume că am pus filmul mai presus de carte. Mă voi revanșa cu o recenzie aici. 



Cum nu am reușit să mă împac cu faptul că ”Vampire Academy” a avut prea puține volume, această serie a venit ca o gură de aer. Sincer nu am citit nicio recenzie și mi-am luat „spre testare” doar primul volum.



Nu am nici cea mai mică idee despre ce este vorba în această serie, doar că aveam primul volum și mi-am spus că trebuie să-și facă apariția și cel de-al doilea.



Încă sper că într-o zi voi citi Divina Comedie în italiană, dar până atunci mă mulțumesc cu câteva fragmente în engleză.



Pe asta am primit-o cadou la o comandă.



Am citit primul volum acum câteva luni. Și cum am tot așteptat și așteptat și așteptat să apară al doilea volum la bibliotecă și nimic, am recurs la metoda mai simplă; l-am cumpărat.



Această parte a psihologiei care studiază visele m-a fascinat mereu, fapt pentru care și încerc să mă documentez foarte mult despre acest domeniu.





O imagine de ansamblu





P.S. Luna asta am mai adăugat și câteva semne de carte colecției mele despre care probabil voi vorbi în viitorul apropiat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu